BBF Kujawy Sp. z o.o. dysponuje taborem własnym, którym realizuje zlecenia transportowe.
CIĄGNIKI SIODŁOWE:
Ilość: 19 szt.
SCANIA R440 – 3 szt.
SCANIA R450 – 6 szt.
VOLVO FH – 10 szt.
NACZEPY:
Ilość: 19 szt.
Trzyosiowe naczepy skrzyniowe
KRONE Profi Liner SDP 27 / Firana
6 poduszek powietrznych
Dopuszczalna masa całkowita (techn.) 35.500 kg
Dopuszczalne obciążenie agregatu osiowego 27.000 kg
Dopuszczalny nacisk na siodło ciągnika 11.500 kg
DANE TECHNICZNE TABORU: CIĄGNIKI SIODŁOWE
|
VOLVO FH
|
D13K
|
G13C
|
|
Poziom emisji spalin
|
Euro 6
|
Euro 6
|
|
Liczba cylindrów
|
6
|
6
|
|
Pojemność skokowa
|
12,8 dm³
|
12,8 dm³
|
|
Skok tłoka
|
158 mm
|
158 mm
|
|
Średnica cylindra
|
131 mm
|
131 mm
|
|
Stopień sprężania
|
18:1 (420, 460 KM), 17:1 (500, 540 KM)
|
17:1
|
|
Zakres ekonomiczny
|
900–1400 1/min
|
1000–1400 obr/min
|
|
Moc hamulca wydechowego
|
200 kW (2300 obr/min)
|
–
|
|
Moc hamulca VEB+
|
375 kW (2300 obr/min)
|
375 kW (2300 obr/min)
|
|
Moc hamulca VEB+
|
opcja
|
opcja
|
|
Liczba filtrów oleju
|
2 pełnoprzepływowe, 1 bocznikowy
|
2 pełnoprzepływowe, 1 bocznikowy
|
|
Objętość oleju przy wymianie, łącznie z filtrem
|
33 l
|
33 l
|
|
Całkowita pojemność układu chłodzenia
|
38 l
|
39,5 l
|
| Dane ciągnika siodłowego Scania R440 4×2 Euro 5 XPI (EGR) | |
| Masa własna | 7.350 kg |
| Dopuszczalna masa całkowita (ciągnik / zestaw) | 19.000 / 40.000 kg |
| Rozstaw osi | 3.700 mm |
| Typ kabiny, wymiary kabiny | sypialna, Topline |
| Pojemność skokowa silnika | 12,7 l |
| Moc maksymalna | 440 KM przy 1.900 obr./min |
| Maks. moment obrotowy | 2.300 Nm przy 1.000-1.300 obr./min |
| Zbiornik paliwa | 400 l, aluminiowy |
| Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym | 30 l / 100 km |
| Skrzynia biegów | zautomatyzowana Opticruise, 12-stopniowa |
| Napęd | 4×2 |
| Zawieszenie przednie | na resorach parabolicznych |
| Zawieszenie tylne | na miechach powietrznych (4) |
| Układ hamulcowy | z ABS, tarcze z przodu i z tyłu |
|
Fabryczne dane techniczne
|
||
|
Scania R420 4×2, ciągnik siodłowy
|
||
|
DMC zestawu techniczna / administr.
|
44.000 / 40.000 kg
|
|
|
Masa własna
|
7.700 kg
|
|
|
Rozstaw osi
|
3.600 mm
|
|
|
Poj. silnika / cylindry
|
11,7 l / R6
|
|
|
Moc maksymalna
|
420 KM
|
|
|
przy obr./min
|
1.900
|
|
|
Maks. moment obrotowy
|
2.100 Nm
|
|
|
przy obr./min
|
1.000-1.350
|
|
|
Skrzynia biegów
|
ręczna 12 + 1
|
|
DANE TECHNICZNE TABORU: NACZEPY
| * | Wymiary skrzyni ładunkowej w świetle: | |
| – | dł.x szer. 13,62 x 2,48 m | |
| * | Wysokości: | |
| – | wysokość boczna 2,725 m | |
| – | wysokość wewnątrz 2,815 m | |
| – | wysokość całkowita 4,05 m | |
| * | Podwozie: | |
| – | rama zewnętrzna MULTILOCK z możliwością uniwersalnego mocowania ładunku co 100 mm | |
| – | zawór poziomowania skrzyni ładunkowej do rampy | |
| * | Podłoga: | |
| – | grubość 30 mm z wodoodpornej płyty wielowarstwowej | |
| – | dopuszczalne obciążenie do 7000 kg na oś wózka widłowego | |
| * | Nadwozie: | |
| – | dach EDSCHA (wys.125 mm) | |
| – | stelaż przystosowany do suwanej plandeki i suwanych kłonic | |
| – | drzwi kontenerowe stalowe | |
| – | bez burt | |
| – | kłonice – 3 pary, przesuwne z możliwością mocowania w 6 pozycjach, szerokość między kłonicami środkowymi 2,48 m | |
| – | 5 rzędów kieszeni na deski, łaty aluminiowe- 4 kpl. | |
| – | plandeka PVC kompletna z linką celną, kolor niebieski | |
| * | Wyposażenie dodatkowe: | |
| – |
2 szt. belka Multiblock – do zabezpieczania pojedynczych jednostek ładunkowych
|
|